Ecom World Conf ’21: Τι μας άρεσε!

Πως λειτουργεί ο Αλγόριθμος του Facebook 2021

To Ecom World Conference ’21 όπως αναμενόταν πραγματοποιήθηκε και αυτό online.

Οι θεματικές του συνεδρίου για το eCommerce ήταν οι εξής:

Products & Operations

  • Sourcing Products
  • Fulfillment
  • Business Operations
 

Storefront

  • Store Design & Optimization
  • Brand Building
  • Selling on Amazon
  • Marketplaces & Social Commerce
 

Growth

  • Paid Advertising
  • Marketing: Influencer, Email & More
  • The Future of e-commerce

 

Μερικά αποσπάσματα από τις ομιλίες που ξεχωρίσαμε.

O Πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein, στη συνέντευξή του, είπε πως είμαστε ακόμα στα αρχικά στάδια ανάπτυξης του e-Commerce.

Πριν από 10+ χρόνια που ξεκίνησε το Shopify, η διείσδυση του e-Commerce στην Αμερικανική αγορά ήταν της τάξεως του 5%. Μέσα σε μία δεκαετία το eCommerce έφτασε στο 15%. 

Από την περίοδο του Covid-19 και ύστερα, η επιτάχυνση της online παρουσίας επιχειρήσεων retail & commerce έφτασε στο 25%!

Παράλληλα βλέπουμε στην Κίνα το 50% αγορών να γίνονται online (πολλές εξ’ αυτών μέσω του WeChat).

 

Την επόμενη δεκαετία θα δούμε μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης και εξελίξεις στις οποίες βασικό ρόλο θα παίξει το DTC (Direct-To-Consumer). Βλέπουμε πως πέρα από μικρές επιχειρήσεις DTC που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια, μπαίνουν και πολύ μεγάλα ονόματα στην ίδια λογική (μειώνοντας την παρουσία προϊόντων τους σε μεταπωλητές).

 

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Gary Vaynerchuk σχολίασε πως ο τομέας του e-Commerce θα είναι πολύ μεγαλύτερος την επόμενη 10ετία.

Αυτό οφείλεται:

  • Στις μεγάλες επενδύσεις
  • Στη διείσδυση του eCommerce σε μεγαλύτερο εύρος ηλικιακού κοινού αλλά και 
  • Σε καλύτερη εφαρμογή του Last Mile Delivery.

 

Η νούμερο 1 συμβουλή του GaryVee είναι να μην ασχολείσαι συνεχώς με τον ανταγωνισμό.

Ο ίδιος λέει πως αντί να χάνει ώρες κοιτώντας τους ανταγωνιστές, αφιερώνει περισσότερο χρόνο να καταλάβει τον τελικό πελάτη νωρίς και έτσι να βρεθεί ένα βήμα μπροστά.

 

Άλλες ενδιαφέρουσες ομιλίες ήταν οι ακόλουθες!

Ο  Mark Zhang από το Manta Sleep σε αναφορά για το Branding ζητάει να αναλύσουμε πρώτα τα εξής ζητήματα:

  • Who are you
  • Why are you here
  • What you’re going to do
  • How you’re going to do it
 

Έτσι, θα καθοριστούν με ευκολία το Όραμα, οι Αξίες και η Αποστολή της εταιρείας (Vision / Mission / Values).

Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως brand δεν είναι το λογότυπο και η γραμματοσειρά.

 

Ο Maxwell Finn στην ομιλία του με θέμα: Dominate Paid Traffic in 2021 the “Unicorn Way”, έδωσε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση για το κομμάτι των διαφημίσεων στα social media (λίγο πολύ γνωστή στρατηγική για τους έμπειρους paid social managers).

 

  • Campaign Budget Optimization
  • 6-8 Ad Sets 
    • Mix of Interests, 
    • LLAs, 
    • Broad
  • 4-6 Ads (videos, single image, carousel format)

 

Στο creative κομμάτι που αφορά το e-Commerce ξεχώρισε η Mirella Crespi, Founder & CEO της PixelHaus.

Παρουσίασε ένα πολύ απλό τρόπο για να αποκρυπτογραφήσουμε την Persona του ιδανικού πελάτη για ένα brand. 

Στηριζόμενοι στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να δημιουργήσουμε content που «διαβάζει και επικοινωνεί» τις ανάγκες των καταναλωτών.

ecom marketing - crative process pixelhaus

O Kyle Ranally, 𝗩𝗲𝗿𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹 𝗜𝗻𝘀𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀 𝗠𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘁𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁 𝗮𝘁 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸, παρουσίασε χρήσιμα insights για το μέλλον του eCommerce.

Oι άξονες της παρουσίασης αφορούν το συνολικό Shopping experience, το Personalization και την creator culture. 

ecommerce marketing shopping experience fb
ecommerce marketing creator culture

Bonus:

Ίσως η πιο εκτενής και out of the box ομιλία (την είδαμε και στο AdWorld Conference) ήταν του Alex Chahin με θέμα Consumer Psychology Secrets to Supercharge Your Growth. 

Ο Alex ανέφερε όλα τα ψυχολογικά tricks (γνωστά και ως nudges) που μπορούν να επηρεάσουν τον χρήστη να κάνει μία επιθυμητή για εμάς ενέργεια σε ένα e-shop.

Τα περισσότερα nudges έχουν να κάνουν με το Pricing, το User Interface και το Messaging. 

Πρόκειται για εφαρμοσμένα παραδείγματα που έχουν τεσταριστεί σε πολύ μεγάλα sites και τα πειράματα αυτά έχουν τη βάση τους στην δυναμικά ανερχόμενη τάση των Behavioural Economics/Sciences.



This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.